Lang dacht ik dat ik moest kiezen tussen verschillende werelden: strategie of gevoel, zakelijk of intuïtie, marketing of systemisch werk, bedrijfsleven of coaching. Maar juist toen ik alles samenbracht — begon het te kloppen. Zo is New Ingredients ontstaan.
Met New Ingredients maak ik het grotere plaatje zichtbaar. De meeste marketingvragen gaan namelijk niet over ‘de juiste campagne’, maar over identiteit, welke plek je inneemt als leider, de richting die je opgaat met je bedrijf en de waarde die je toevoegt. Als dit alles klopt, zijn je marketingacties een logisch gevolg.
Ik werk op het snijvlak van marketingstrategie, merkidentiteit en organisatiedynamiek. Dat betekent: uitzoomen, verbanden leggen, patronen zichtbaar maken. En van daaruit samen bouwen aan een verhaal dat klopt. Dit heb ik gedaan voor verschillende bedrijven.
Mijn kracht ligt in het verbinden van werelden:. Ik verbind resultaten met de onderstroom, analyse met intuïtie. Het grotere plaatje en de plek die jij hierin inneemt. Ik kijk niet alleen naar je merk, maar ook naar je plek, je context en je verlangen. En daar waar het schuurt of stilvalt, wordt het pas echt interessant. Want precies daar zit vaak de groei!